فروشگاه اینترنتی استوک و فروش لپ تاپ دست دوم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

روکش براق روی این دستگاه نیز نور محیط را در آن منعکس می کند که باعث می شود چشمان شما برای مدت طولانی بتوانند به کار با این دستگاه بپردازند. بلندگوها دارای فناوری Waves Maxx Audio هستند که در لبه جلویی لپ تاپ قرار دارند. با توجه به این که این اسپیکرها کوچک هستند، اما صدایی بلند و واضح دارند که در میان لپ تاپ های هم رده قدرت خوبی را دارا می باشد. اگر به صدایی بلندتر و رساتر نیاز دارید، از بلندگوهای استریو یا هدفون هایی که دارای کیفیت مطلوب هستند می توانید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی استوک کمپانی دل برای ساخت این لپ تاپ، کیبورد جزیره ای را انتخاب کرده است که کاملا استاندار می باشد. نام پد 10 دکمه ای این کیبورد، باعث شده است که کاربر بتواند برای ساعت های متوالی به تایپ بپردازد بدون این که خسته شود. فضایی که میان دکمه ها قرار گرفته است امکان لمس خطای دکمه های دیگر را از میان برداشته که این مورد یکی از مزیت های فوق العاده این مدل به حساب می آید.

به طور کلی لپتاپهای HP به باتریهای خوب و پردازنده قدرتمند معروفاند. این لپتاپ را میتوان برای امور اداری و روزانه و کارهای نیمه سنگین به کار برد. لپتاپ HP 15 DW3022NIA از لپتاپهای بسیار خوب است که ارزش خرید بالایی دارند. این لپ تاپ با داشتن آخرین نسل پردازندههای اینتل یعنی نسل 11 انجام سریعتر امور را برای شما تضمین میکند. از دیگر مشخصات فنی این لپ تاپ میتوان به رم 8 گیگابایتی و حافظهی داخلی 256 به صورت SSD نام برد. این لپ تاپ دارای پردازندهی گرافیکی Intel Iris Xe Graphics است که فاقد رم مجزا است. شرکت HP با طراحی و سخت افزار فوق العاده سعی در عملکرد طولانی مدت لپتاپهای خود را دارد. لپ تاپ HP 15-dw3022nia با دوام طولانی باتری، طراحی ساده، میزان حاشیه کم لبه است. این لپتاپ با ابعاد 35.85 در 24.2 در 1.79 و با وزن 1.70 کیلوگرم قابل حمل است. پردازنده لپ تاپ 15DW3022NIA HP اینتل Core i5 1135G4 با فرکانس 2.4 تا 4.2 گیگاهرتز است که یعنی میتواند به فرکانس 4.0 گیگاهرتز و بالاتر نیز دست یابد.

در سال 2012 میلادی بود که شرکت مایکروسافت توانست با رونمایی از نخستین تبلت خانوادهی سرفیس خود، فصل جدیدی از دنیای تبلتها را به روی کاربران بگشاید. شاید در ابتدا، ایدهی این نوع تبلتها ناپخته به نظر میرسید، اما ردموندیها توانستند سالبهسال و نسلبهنسل سرفیسهای خود را بهبود ببخشند و آنها را به الگویی برای تمام سازندگان تبلتها تبدیل کنند. بدون شک، مایکروسافت با سرفیس پرو 3 توانست نگاه جهانیان را به این نوع تبلتها (تبلتهای هیبریدی) عوض کند و ثابت کند که تبلتهای هیبریدی آمدهاند تا بمانند. این شرکت آمریکایی در ادامهی راهی که خود به راه انداخته، تبلت سرفیس پرو 4 را رونمایی کرد. بهطورکلی پرو 4 نسبت به نسل گذشتهی خود باریکتر، سبکتر و سریعتر شده است. در حقیقت این تبلت را هرگز نمیتوان محصولی انقلابی دانست، بلکه تنها با بهبودهای قابلتوجهی نسبت به سرفیس پرو 3 همراه شده است. فروش لپ تاپ دست دوم روی هم رفته تبلت سرفیس پرو 4 را میتوان دستگاهی ایدئال برای انجام کارهای گرافیکی، هنری و اداری که نیاز به قدرت پردازشی زیاد دارند، دانست.

  • صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچدی
  • پورت VGA
  • HP Elitebook 650 g1 i5 نسل چهارم
  • Getac V110
  • کیبورد RGBT
  • نوع پردازنده: پردازنده ۸ هستهای Intel Core i9
  • کیبورد فوقالعاده

اگر تصمیم گرفتید که از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید به دنبال مدل های ویندوز 8 و بالاتر از آن باشید. ویژگی های یک پردازنده لپ تاپ معماری چگونه باید باشد؟ به هیچ وجه به دنبال پردازنده های مدل پایین نباشید، چرا که به زودی شما را به دردسر می اندازد و جوابگوی نرم افزارهای سنگین نخواهد بود. اصلاً از پردازنده سلرون استفاده نکنید، چرا که برای لپ تاپ های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. پردازنده های اینتل و AMD می تواند مناسب باشد. اگر از اینتل استفاده می کنید بهتر است که سرس آن i5 یا بالاتر باشد که ما بالاتر را پیشنهاد می کنیم هر چند قیمت گران تر خواهد بود ولی بهتر است به فکر i3 نباشید. پردازنده Core M: برای کارهای اینترنتی و بررسی ایمیل خوب است ولی مدل قدرتمندی نیست که دانشجویان رشته معماری و عمران به دنبال آن باشند و مدل نسبتاً سطح پایینی است.

  • معایب: عمر باتری نامطلوب/حافظه داخلی کم ظرفیت
  • لپ تاپ استوک گیمینگ
  • وزن سبک و اندازه مناسب برای حمل و نقل (1.78 کیلوگرم)
  • کارت گرافیک متوسط
  • وضعیت صفحه نمایش لمسی

با قرار دادن تبلت در حالت افقی، دکمه روشن/خاموش دستگاه را میتوان در لبه بالایی آن مشاهده کرد. دکمه تنظیم صدا، نور و دکمه استارت ویندوز (برای رفتن به صفحه آغازین ویندوز) بر روی لبه سمت چپ تبلت قرار دارند. صفحه نمایش نمایشگر IPS LCD این محصول رزولوشنی معادل 1366 در 768 پیکسل را در اختیار ما قرار میدهد. این تبلت به پردازشگر 4 هسته ای Bay Trail-T با سرعت 1.33 گیگاهرتز مجهز شده است. با توجه به امکان Turbo که در این پردازشگر تعبیه گردیده، سرعت آن به 1.86 هم میرسد. نسل جدید پردازشگرهای اتم اینتل بسیاری از نیازهای پردازشی شما را تامین میکند. از دیگر مشخصات سخت افزاری میتوان به پردازشگر گرافیکی HD Graphics، پانصد گیگابایت هارد دیسک (تنها در یک مدل)، شیار microSD (تا 64 گیگابایت)، وای- فای 802.11 a/g/n ، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط و قطب نما اشاره کرد. در بخش تبلت از دوربین پشتی خبری نیست که البته به دلیل ماهیت دوکاربرده بودن (تبلت/لپتاپ) این دستگاه، زیاد نمیتوان به آن خرده گرفت.

از سوی دیگر، اگر از لپ تاپ انتظار کارایی بیشتری داشته و از نرم افزارهای مالی و حسابداری با کارایی بالا استفاده میکنید، لطفاً دنبال یک پردازنده کلاسیک مانند Intel i5 باشید. در نرم افزارهای حسابداری، عملکرد پردازنده نقش اصلی را ایفا میکند. عملکرد تخصیص پردازنده را بررسی کنید و ارزیابی کنید چه نرم افزاری بیشتر روی سیستم اجرا خواهد شد. برای انجام بیشتر کارهایی که ممکن است با یک لپ تاپ انجام شود، بهتر است حداقل از یک رم 8 گیگابایتی استفاده شود. قیمت لپ تاپ اچ پی دست دوم به طور کلی، رمهای زیر این مقدار ممکن است به درستی پاسخگوی فعالیتهای شما برای انجام کارهای حسابداری نباشند. البته در نظر داشته باشید که در اکثر موارد میتوانید رم دستگاه خود را ارتقا دهید. اگر لپ تاپ حسابداری شما یک لپ تاپ قوی محسوب میشود، میتوانید بر روی آن یک رم 16 GB DDR نصب کنید و از سرعت و عملکرد بهبود یافته لپ تاپ حسابداری خود لذت ببرید. قبل از خرید لپ تاپ برای حسابداری، توجه داشته باشید که رم مورد نیاز شما را دستگاه از قبل داشته باشد و یا حداقل آن را ساپورت کند.

میتوانیم کیفیت ساخت و طراحی را هم در این محصولات تائید کرده و آنها را بسیار عالی بدانیم. شما میتوانید سری به سریهای مختلف لپ تاپ مایکروسافت زده و ببینید که کدام یک از آنها میتوانند انتخاب عاقلانهای برای شما باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از محصولات خوب سرفیس آشنا کنیم. این سری بیش از هشت سال پیش عرضه شده است و هنوز هم طراوت خودش را حفظ کرده است. از نظر شکل و اندازه، طراحی بدنه خارجی سرفیس پرو در سالهای اخیر، تنها از نظر جزئیات فرق کرده است و هنوز هم میتواند انتخاب خوبی برای خرید لپ تاپ مایکروسافت باشد. شما میتوانید از این محصول در کارهای روزمره و دانشگاهی خود استفاده کرده و لذت ببرید. اگر یک کامپیوتر قدرتمند میخواهید که برای کار خود از آن استفاده کرده وزن سبک و قابل حملی هم داشته باشد، سرفیس پرو بسیار مناسب است. وزن آن ۱۱۰۰ کیلو بوده و کارهای متنوعی را میتوانید با آن انجام دهید.

ThinkPad X1 Carbon تقریباً همه کارها را به درستی انجام می دهد و در عین حال هم باریک و هم سبک است. این اصول شامل یک بدنه بادوام همراه با یک لولا با طراحی فوق العاده است که جابجایی بین زاویه های دید را لذت بخش و بدون مشکل می کند. یکی از ویژگی های این سری این است که لولای لپ تاپ می تواند به عنوان یک ساند بار اختصاصی نیز عمل کند. در حالی که در ابتدا در سال 2012 به عنوان یک اسپین آف از سری IdeaPad منتشر شد، از آن زمان به طور کامل به یک سری تبدیل شده است. لپ تاپ Lenovo قبلاً یک سری تبدیل پذیر دیگر به نام فلکس داشت، اما به نظر می رسد با افزایش محبوبیت یوگا، تولید آن بی سر و صدا متوقف شده است. در حالی که سری ChromeBook هنوز نام تجاری یا حس هویت منحصر به فردی برای خود به دست نیاوردند، لنوو از سال 2011 به طور پیوسته مجموعه گسترده ای از کروم بوک ها را منتشر کرده است.

  • رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ های اچ پی
  • ASUS ZenBook DUO
  • Razer رتبه ششم سال ۲۰۱۹: بهبود کیفیت برای مشتریان
  • سرعت بالا و مناسب برای کارهای سنگین
  • پردازنده: نسل هشتم Core i5 اینتل
  • حافظه رم پایین
  • مهندسیهای مبتنی بر ارائه

گزینه های دیگر عبارتند از درایوهای PCIe M.2 NVMe برای ذخیره سازی سریع ، Thunderbolt 2.0 ، کارت های صوتی ، اترنت و کنترلرهای HD. همچنین چندین پورت USB برای اتصال سایر دستگاه های خارجی وجود دارد. از طریق منبع تغذیه 525W 85٪ کارآمد یا 700W 90٪ کارآمد (PSU) تأمین می شود. PSU 700 وات هنگام نصب بیش از یک کارت گرافیک یا پشتیبانی از چندین اسلات توصیه می شود. این سیستم از سیستم عامل های ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کند که گزینه های پیکربندی و مدیریت را ارائه می دهند. سیستم مدیریت فعال 9.1 اینتل و HP Performance Advisor به سیستم شما برای پیکربندی عملکرد مطلوب با نرم افزار دلخواه شما کمک می کنند. این سیستم همچنین می تواند از راه دور و خارج از باند قابل دسترسی باشد. کیس ایستگاه کاری استوک اچ پی HP WorkStaion Z440 یک انتخاب عالی است که از بسیاری از ویژگی های مشابه موجود در مدلهای رده بالای سری Z پشتیبانی می کند.

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • گرید R
  • گرافیک AMD Radeon R4 یا Intel HD Graphics 500
  • Weight:2.76 Pounds

بعضی از سازندگان تبلتهای خود را با صفحه کلید عرضه میکنند، ولی باید بدانید که تایپ کردن روی صفحه کلید این محصولات به راحتی تایپ کردن روی کیبورد یک لپ تاپ عادی نیست. سیستم های هیبریدی به خاطر داشتن کیبوردی که به راحتی جدا می شود هم به عنوان لپ تاپ و هم تبلت قابل استفاده می باشند. لپ تاپ استوک dell precision 7510 سیستم های هیبریدی طراحی پیچیدهتری نسبت به لپ تاپ های استاندارد دارند و به همین دلیل تعداد لپ تاپ های هیبریدی اقتصادی نسبت به لپ تاپ های استاندارد اقتصادی کمتر است. تا به اینجای کار برایتان عنوان کردیم که چطور می توانید با بودجه و هزینه ای که در اختیار دارید بهترین لپ تاپ اقتصادی که دوست دارید را خریداری کنید. حال می خواهیم مجموعه ای از بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2021 را به شما معرفی کرده و کمی درباره آن ها با شما صحبت کنیم. این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2021 می باشد که برای دانشجویان بسیار مناسب است.

 




:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک,قیمت لپ تاپ استوک,خرید و فروش لپ تاپ استوک,قیمت لپ تا پ,قیمت استوک لپ تاپ,خريد لپ تاپ استوك,لپ تا پ استوک,لپ تاپ های استوک,سایت خرید لپ تاپ استوک,سایت لپ تاپ استوک ,
:: بازدید از این مطلب : 36011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : saryas
ت : سه شنبه 8 شهريور 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی